Онлайн дискусия „След кризата: Работещи стратегии и решения за мениджъри и лидери“

Приключило

15 април 2020

Online

Онлайн дискусия „След кризата: Работещи стратегии и решения за мениджъри и лидери“

Дата:

15 април 2020, сряда

Час:

09:00 - 11:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

The Management Board

За събитието

The Management Board организира онлайн дискусия за предизвикателствата, пред които са изправени мениджърите в разгара на кризата с COVID-19. Включете се и Вие на 15.04 (сряда) от 09:00 до 11:00 часа, за да обсъдим заедно:

• „Да бъдеш или не!“ – Кои са алтернативите пред бизнеса Ви в условията на извънредно положение с неясен краен срок?
• „И това ще отмине……“ – защо трябва да мислим не само за ситуацията в момента, но и да планираме внимателно действията си след края на пандемията?
• “Quo Vadis?” – Кои са решенията, които трябва да вземе всеки добър мениджър, за да осигури стабилни основи за развитието на компанията си още през 2020 г.?

В дискусията ще се включат собственици и управители на малки, средни и големи фирми от цяла България. Ще разгледаме данните за нарастването на безработицата. Ще анализираме сигналите за промените в потребителското поведение. Неизбежно ще обърнем внимание и на прогнозите за ключовите фактори, които ще помогнат за оцеляването, а защо не и за процъфтяването на бизнеса.

Присъединете се към свои колеги – мениджъри и лидери като Вас, на които се пада тежката задача да преведат компаниите си отговорно и стабилно през турбулентните времена на кризата и периода на възстановяване след нея.

Вдъхновете се от иновативни и нестандартни решения, които вече са въведени успешно в други компании. Разкажете на свой ред за осъзнатите си решения и как те Ви помагат да посрещнете тежките времена по-спокойно.

Ето само част от въпросите, на които ще търсим отговор по време на дискусията:

• Какво ще се промени за Управителите и HR мениджърите?
• Какви управленски инструменти да ползваме, за да съхраним бизнеса по време на кризата?
• Ще се разработват ли планове/стратегии за подобни случаи в бъдеще?
• Възможно ли е да планирате резервен фонд за следващи подобни случаи? Как?
• Доколко случилото се ще промени начина Ви на работа. За какво ще се подготвите по-добре?
• Доколко и как дигитализацията ще навлезе в работата Ви след кризата?
• Какви ще са приоритетите Ви?

Уебинарът е със следния формат:

1. Кратка презентация на г-н Христо Радичев, управител Медиапост Хит Мейл България по точките по-горе заедно с Ивайло Славов, БулПрос.
2. Дискусия модерирана от Христо Асенов, Trinity Real Estate и Васил Генов, Newcryptoblock. Всеки участник ще има до 5 мин. да сподели своето мнение по темите горе и добри практики, които е възприел или наблюдава.

Срещата ще бъде с отворен край, с цел извличане на максимална полза за всички участници.

Запазете своето място за участие в конференцията на 15.04.2020 г. (сряда) от 09:00 часа, като се регистрирате в страницата на събитието в Eventbrite https://tmb-covid19-strategies.eventbrite.com или ни изпратите е-мейл на адрес event@managementboard.bg

Местата са ограничени.
Регистрирайте се за участие сега!