Marketing workshop Competitive Advantage: SENSE OF URGENCY

Приключило

28 - 29 мар. 2018

София

Marketing workshop Competitive Advantage: SENSE OF URGENCY

Дата:

28 - 29 мар. 2018, сряда - четвъртък

Час:

09:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

betahaus, София

За контакти:

Елена Василева, 0896 317707, E-Mail

Организатори:

ELEMARK.BG

За събитието

Търсите предимство пред засилващата се конкуренция? Искате да се отличавате и да имате иновативна маркетингова стратегия?

Заповядайте на Competitive Advantage: Sense of Urgency – втория специализиран уъркшоп за млади професионалисти от сферата на маркетинга, продажбите и управлението.

Цели на семинара:

– познания / разбиране на последиците от визията на маркетинга
– организация и стратегия, стратегически маркетинг, организационен маркетинг
– клиенти, customer journey
– творчеството в маркетинга и реализацията на конкурентните предимства
– определяне на проблеми / възможности, решаване на проблеми и изпълнение
– Полезни съвети – без чиста теория, само практическо използване на дигиталните модели на RUSCON
– Използване на книгата „Стратегически маркетинг: Наръчник за иновативно мислене“ във Вашите ежедневни бизнес решения
– Приложение в бизнеса Ви

Семинарът ще се проведе на 28 и 29 март в Betahaus, София с участието на един от най-добрите холандски консултанти по стратегически маркетинг, г-н Хербранд Рустенбург!

Събитието е насочено към управители и предприемачи от средния и малък бизнес, продуктови мениджъри, акаунт мениджъри, специалисти в комуникациите и клиентско обслужване.

Съдържанието е подходящо и за студенти по маркетинг, бизнес и мениджмънт, които се интересуват от най-новите тенденции в маркетинга и ще търсят професионално развитие в тази сфера.

Работен език – английски.

Очакваме Ви!