Дата:
16 апр. - 14 май 2018, понеделник - понеделникЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Софтуерен университет (СофтУни), зала Code Ground, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
В курса по eлектронна търговия (E-commerce) ще научим как да планираме, анализираме и развиваме онлайн магазини, като за целта ще разгледаме всички техни аспекти от бизнес модела, който седи зад тях. Сред темите -акцент на обучението ще попаднат дори и най-дребните детайли на дизайна, ползваемостта, маркетинга и рекламата. Ще разгледаме онлайн магазините като комплексни системи и ще се научим как да ги анализираме и оптимизираме за постигането на максимална ефективност.
УМЕНИЯ, КОИТО ЩЕ ПРИДОБИЕШ
- Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
ТЕМИ
1 РЕСУРСИ
2 ПЛАНИРАНЕ НА ОНЛАЙН БИЗНЕСИ И МАГАЗИНИ
3 ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ
4 КОМПОНЕНТИ НА ОНЛАЙН БИЗНЕСИТЕ И МАГАЗИНИТЕ
5 УПРАЖНЕНИЕ – ПЛАНИРАНЕ НА ДИГИТАЛЕН БИЗНЕС НА ЖИВО
6 МАРКЕТИРАНЕ НА ОНЛАЙН БИЗНЕСИ
7 УПРАЖНЕНИЕ – МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ НА ЖИВО
8 АНАЛИЗ И ОПТИМИЗАЦИЯ НА ОНЛАЙН БИЗНЕСИ
9 РАЗВИТИЕ И АВТОМАТИЗАЦИЯ
10 ИЗПИТ
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.