Фестивал ФАРА

Приключило

7 - 9 юни 2018

Пловдив

Фестивал ФАРА

Дата:

7 - 9 юни 2018, четвъртък - събота

Час:

09:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Предстои уточняване, Пловдив

За контакти:

E-Mail

За събитието

Най-големият форум на креативната индустрия в България – фестивалът ФАРА, тази година събира рекламна агенция и клиентс пресечна точка на креативността и бизнес резултатите. Посланието на фестивала, който ще се проведе в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни, е „Работим заедно. Печелим заедно“ и е посветено на клиента, който знае какво иска, и на агенцията, която дава повече. Най-стойностните кампании са резултат от партньорството и доверието, a съвместни са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи.

Тази година мотото на лекционния панел е „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит. Презентациите и уъркшопите ще предизвикат интереса както на представители на творческите професии, така и на бизнес ориентирани професионалистиот агенции, медии и рекламодатели.

Организаторите на ФАРА’18 – Българска асоциация на комуникационните агенции, обявиха имената на първите двама лектори – Ричард Мълъндър и Гурдийп Пури.

Повече от четвърт век кариера в Скотланд Ярд, включително като главен обучаващ в звеното за преговори с похитители, Ричард Мълъндъре точният човек, който ще разкрие пред аудиторията тайните на успешните преговори. Изкуството да преговаряш е и умение да слушаш – със своя уникален опит в интервюиране на свидетели и заподозрени, Ричард пренася специфичните техники на комуникация в света на бизнеса. Участвал е в мисии в Афганистан и в различни преговори на международно ниво. Разработвал е и множество програми за обучение на екипи от Shell, BAE, IMI, Oracle, Cambridge University, BNP Paribas, SAS Software.

Преди да основе своя консултантска компания – The Effectiveness Partnership, Гурдийп Пурие част от екипа на Leo Burnett, където оглавява отдела за ефективност на комуникациитеи работи с клиенти като Kellogg’s, Procter & Gamble, McDonald’s, Fiat, Heinz, Morgan Stanley, John West, Holiday Inn, Nintendo и Barclays. В богатата си лична колекция от отличия, Гурдийп притежава 5 награди за ефективност IPA Effectiveness Awards, включително 2 злата, 11 награди European Effectiveness Awards и 3 първи места. Заедно със своите съдружници в The Effectiveness Partnership, Пури е помогнал на клиентите си да спечелят над 60 награди за ефективност в конкурси по целия свят.
Основни партньорина XIX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА’18, са Фондация „Пловдив 2019 – Европейска столица на културата“, „Нова Броудкастинг Груп”и „Нет Инфо“.