Digital B2B Technologies Conference 2018

Дата:

12 октомври 2018, петък

Час:

09:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Международен панаир Пловдив, Пловдив, бул. „Цар Борис III Обединител“ 37

За контакти:

E-Mail

Организатори:

DIGITAL4PLOVDIV

За събитието

Панел 1 ,,Бранд, Идентичност, Реклама“

1-Силата на бранда. Как да създадем, изграждаме и използваме най-ценния актив на компанията?
2-Евент мениджмънт. Работеща стратегия за изграждане на бранда в В2В индустрията
3-Как да прескочим „информационната дупка“ при планиране и организация на бизнес и медийни събития?
4-Социалните медии като елемент от изграждането на фирмен брандинг
5-Brand Storytelling. Техники за повлияване при интернет комуникация. Убеждаване, влияние, манипулация и тролове.
6-Employer Branding. Човекът в центъра на комуникациите или как да привличаме служители
7-Brand & Crisis Communications. Дигитални бранд комуникации. Предизвикателства и възможности в постоянно променящата се дигитална среда.
8-Управление на онлайн репутацията/Online Reputation Management (ORM)/
9-Бранд журналистика. Ново явление или съчетание на три направления.
10-Fusion Signage – партньорство в сродни сфери на бизнеса. Нови възможности на мултимедийната реклама

 

Панел 2 ,,Структура, Процеси, Персонал“

1-Keynote – BPM- Управление на бизнес процесите в B2B индустрията.
2-Мобилните приложения в В2В индустрията – нова дигитална ,,мода“ или актуален инструмент за бизнеса.
3-Business intelligence (BI): Анализът на данни като конкурентно предимство
4-Как да повишим ефективността на бизнес процесите? Дигитални инструменти за автоматизиране на преговорите при сключването на сделки.
5-Управление на склад. Оптимизиране на складовите дейности, за по-бърза, ефективна и с по-малко грешки работа.
6-Управление на фирмените разплащания
7-Интегрирани системи за автоматизация на дейностите свързани с управлението на заплатите и кадрите
8-„Чувствате ли се киберсигурни? Какво е SOC?” „Какъв трябва да бъде вашият DPO и неговата роля“
9- GDPR. Това, което трябва да знаете за новите правила за защита на личните данни.
10 -Що е то PCI DSS и има ли почва у нас?

 

Панел 3 ,,Маркетинг, Продажби, Взаимоотношения“

1-Campaign Management. Могат ли маркетинговите кампании да бъдат автоматизирани?
2-CRM – omnichanels Как да привличаме и задържаме клиенти в B2B: Внедряване на омниканална стратегия
3-Growth Hacking & SX ефект. Резултатно ориентирана маркетингова стратегия.
4-IMC- Integrated Marketing Communication. В2Б Интегрирани Маркетингови Комуникации: елементи, стратегии, управление
5-Как да навлезнем на чужди пазари? Бърз и безрисков тест на нов международен пазар.
6-Lead Generation in LinkedIn and Facebook
7-Създаване на уникално клиентско преживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие
8-Chat bot. Примери, развитие, внедряване. Чат ботове 2018
9-Customer Loyalty. Лоялността на клиентите като основа на успешната компания.
10-Как да правим ефективни B2B продажби чрез телемаркетинг?

 

Дискусионен панел 4 ,,Индустрия 4.0“

Keynote – ,, Дигиталната трансформация – бъдещето на вашия бизнес“
Keynote – ,,Облачните технологии през 2019 г. – основни тенденции и перспективи за развитието на В2В индустрията
Keynote – ,, Индустриален IoT: използване на интернет от нещата за решаване на реални бизнес проблеми“
Keynote – ,,Blockchain technoligies. Какво да очакваме от блокчейна в 2019 година?“
Keynote – “Бизнесът е дигитален – къде е обучението? Предизвикателства пред модерното практическо обучение”