Среща на Клуб „Спри и помисли!“ – Фюжън маркетинг

Приключило

26 октомври 2016

София

Среща на Клуб „Спри и помисли!“ – Фюжън маркетинг

Дата:

26 октомври 2016, сряда

Час:

19:00 - 22:00

Достъп:

Свободен

Място:

Читалище.то, София, ул. Лавеле 11

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Спри и помисли

За събитието

Какво е фюжън маркетинг, за кого е предназначен и с какво може да бъде полезен на малкия бизнес?

Фюжън маркетинг всъщност е вид стратегическо партньорство между два бизнеса за привличане на нови клиенти чрез взаимно препоръчване. Например между магазин за бебешки и детски дрехи и фотографско студио за детски фотосесии. Ако всеки от тях препоръчва на своите клиенти стоките и услугите на другия чрез талони за отстъпки или подаръци, то и двата бизнеса ще имат повече клиенти заедно, отколкото поотделно.

Фюжън маркетингът е предназначен да работи за бизнеси, които имат една и съща целева група клиенти, при условие, че не са преки конкуренти един на друг.
Полезен е с това, че е евтин и ефективен начин за привличане на нови клиенти.