Дата:
26 октомври 2016, срядаЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
СвободенМясто:
Читалище.то, София, ул. Лавеле 11Връзки:
Facebook страница на събитиетоЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Спри и помислиЗа събитието
Какво е фюжън маркетинг, за кого е предназначен и с какво може да бъде полезен на малкия бизнес?
Фюжън маркетинг всъщност е вид стратегическо партньорство между два бизнеса за привличане на нови клиенти чрез взаимно препоръчване. Например между магазин за бебешки и детски дрехи и фотографско студио за детски фотосесии. Ако всеки от тях препоръчва на своите клиенти стоките и услугите на другия чрез талони за отстъпки или подаръци, то и двата бизнеса ще имат повече клиенти заедно, отколкото поотделно.
Фюжън маркетингът е предназначен да работи за бизнеси, които имат една и съща целева група клиенти, при условие, че не са преки конкуренти един на друг.
Полезен е с това, че е евтин и ефективен начин за привличане на нови клиенти.